Dagen efter!

Nej, här blir det inga bakisutläggningar eftersom jag mår så bra som jag förtjänar - alltså utmärkt! Haha! Ja, jag kunde ju ha tillåtit mig att ha lite längre sovmorgon men trastarna på gräsmattan och Skrållans eviga krafsande på dörren för att bli utsläppt väckte mig. Och när solen visar sig från sin allra bästa sida så kan man ju inte sova bort dagen!
 

Underbart härligt! Det kanske blir en sommar i alla fall... :)


Jag har gjort mitt bästa för att njuta idag med läsning i solen! Gillas! Var dock tvungen att byta till framsidan idag eftersom makens oljande av altaner innebar torktid idag. Nu är den dock redo att ta emot oss för en sittning i uterummet ikväll! Ska grilla lammytterfilé och lite annat gott!
 

Skrållan har haft det lite stressigt idag eftersom trastarna gick till motattack... Här har hon gömt sig i blomrabatten. Hon tänker ungefär som en struts... D v s inte alls! Och maskrosorna frodas... Huga! Nån borde ta tag i rensningen...

Annars så samlar vi ihop oss efter en trevlig dag igår och njuter av att helgen innehåller fler lediga dagar. Lite jobb kommer det nog att bli också men just idag ska jag inte göra ett smack! Annat än att ta in tvätten och laga middag. Det får faktiskt räcka ibland. Har just pratat med världens finaste Emilia som varit i Malmö på firande. Nu kommer hon på tisdag och jag lääääängtar! Saknar världens finaste Oskar och Lisa men igår fick vi midsommarhälsningar och det värmer!


Fiiiiina! Vi ville ju inte vara sämre så vi kontrade:


Kanske inte lika fina - men glada! Ha en skön fortsättning på Midsommarhelgen så ses vi snart igen!