På gång!

Ännu en underbar semesterdag med riktigt pissigt väder! Haha! Ja, man får göra det bästa som går av dagar som den här. Själv valde jag att stiga upp halv sju och dricka kopiösa mängder kaffe. Efter två timmar valde jag dock att gå och lägga mig igen... Sov till elva... Underbart! Är det semester så är det! Hade tänkt följa Emilia på gymmet men jag kände att jag var för trött. Och att det var helt OK!
 

När tjejerna kom hem så lagade vi lunch. Det blev en typ av skav på köttrester och deras hemlagade proteinpasta som görs på ägg, philadelphiaost och fiberhusk. Joodå! Det blev riktigt gott!

Sedan samlade jag ihop mig och gick en långpromenad där jag nu också börjat springa någon kilometer varje gång. Sakta med säkert ökar jag både farten och konditionen! Not bad! Måste publicera en bild från "målgången"!


Till Katarina kommer här en bild på "troll-looken" som jag sålt så mycket av! Den perfekta semesterfrisyren - d v s ingen alls! Haha! Men jag stagade upp mig efter en dusch och åkte sedan och hälsade på en kompis för att dricka ännu mer kaffe och gå på möte! Gött och trevligt!


När jag kom hem ikväll så blev jag bara så sugen på svamp! Nej, jag är inte gravid! För det är väl då man får "cravings" efter olika saker? Hur som helst hade jag och Anna pratat om Karljohansvamp så länge att jag började känna smaken så det var bara att ta upp ur frysen, smörfräsa och göra ett par riktigt goda mackor!
 
Nu blir det TV, lite soffmys och mer sovning! Jag tror att jag börjar bli ganska bra på det! Haha! Skulle egentligen också vilja ta en kvällsprommis men det räcker kanske med en om dagen... Hoppas på bättre väder imorrn och lite varmare temperatur - annars måste jag städa... Huga!
 
Ha nu en underbar kväll alla glada!