Nedvarvning!

Regnet öser ner och jag kan inte ens unna mig sovmorgon... Blä! Nu spelade det ingen roll idag eftersom vi fick tidigt besök av familjen Bergvall som är i flyttartagen den här helgen! Därför stannade My hos oss för att få lite ledigt från kartongbärandet. Hon behövde det! :)
 

Skönt att få varva ned och titta lite på Smurfarna! Hon bytte bara sittplatser och det är väl den typen av nedvarvad hjärna som man själv skulle vilja ha när det är semester! Jag ser och försöker lära! :)

Sedan skjutsade vi tjejerna på gymmet, åkte vi på Ica Maxi och vandrade runt för att inhandla lite saker till dagens lunch! Det kostade en docka men det kan man unna en systerdotter som är en sån pärla! Jag behöver ju inte uppfostra henne på affären utan kan njuta av att skämma bort lite! Vi bestämde oss för att göra kycklingsallad och ilade därför hem för att hacka ihop allt och pausade för att hämta brudarna igen. Maken har kört grus till sitt projekt och jag väljer att hålla mig inomhus! Av någon outgrundlig anledning... Reeeeegn...


Det blev en stor skål och vi åt upp nästan hela tillsammans med varma baguetter som vi köpte med oss! Gott och mysigt! Nu har jag skjutsat hem My och ska ladda för ännu ett pass Indoor Walking där Emilia och hennes kompis ska hänga med! Kul! Inomhusträning känns rätt idag! Och sooooolen känns väldigt efterlängtad!