Lite av varje!

Kan ni fatta att jag, som är så bra på att sova, envisas med att vakna och stiga upp före sju - varje dag! Det är ju helt sjukt! En anledning kan dock vara att bettskenan fungerar och att jag faktiskt har bättre kvalitet på min sömn. 
 
Idag har det blivit lite av varje. Har äntligen gjort klart alla räkenskaper kring det senaste projektet så nu hälsar jag till Omnica Travel, Artistkontoret, Eventbolaget, Alltjänst, Åsa P, Bastuträsk IF, Hermanssons m fl: Alla fakturor är betalda! Tusen Tack för ett jättebra jobb! Ja, jag har även betalt skatt och arbetsgivaravgift men där riktar jag inga större tack... Möjligen till mig själv!
 
Jag inser att jag har lite bildmontering kvar innan jag kan stryka eventet ur agendan men det kan man väl göra någon regnig dag... Hahaha! Ja, fortsätter det så här blir det nog ingen semester alls. Jag har massor med saker som jag behöver göra och blir det inte sol så blir det ingen avkoppling heller! Vore trist! Men jag fortsätter i alla fall att röra på mig - och det kan man ju göra i vilket väder som helst! Blev en runda även idag med blandad promenad och löpning. Lite träningsvärk efter de senaste dagarnas plåga men det gick hyfsat. Någon större löpare kommer jag dock aldrig att bli... Orkar 500 meter och sedan måste jag gå ett tag igen... Ja, ja. Jag blandar och ger. Bara att vara ihärdig!
 

Efter min runda var det dags för lunch bestående av äggröra, butchers bacon och lite tomater. Dusch och sedan en runda på stan! Blev väl inte så mycket shopping men jag behövde lite underkläder och annat mindre kul.


När jag kom hem hade jag fått post. Det är värst vad de slår på stort! Men en ny Steltonkanna vore inte fel. Den som står hemma i skåpet har nu gulnat rätt kraftigt. Välj alltså inte vitt! Men jag vet inte hur jag ska göra. Förmodligen måste man prenumerera på nåt...


Fick också en hälsning på Twitter från maken som sett en rolig annons! Men jag försäkrar att hela familjen vill ha kvar "Sociala Ulf"! :) Det som stämde bäst var väl utevistelsen. Just nu är han ute och gräver... Men han går absolut inte ihop med de andra djuren! De biter honom och sätter sig överallt! Fy fanken vad det är myggigt!
 
Själv håller jag mig inomhus och hänger tvätt, diskar och annat kul... Ska kanske dammsuga (kanske!) och sedan blir det mera mord i Midsomer! Tjolahopp!