Sjuk...

Inte ett dugg bättre. Snarare sämre. Eller väldigt mycket sämre eftersom jag inte heller har sovit och det är ju en förutsättning för att bli frisk! Gårdagens utskällning hade också det onda med sig att jag var upprörd hela natten... Det enda goda den förde med sig var väl en toppnotering av läsare på bloggen! Haha!

Nåja, efter fyra timmars sovande har jag nu varit uppe sedan före skam och ska kanske testa att lägga mig igen. Går det så går det. Måste åka och montera vinterdäcken idag men det får bli efter lunch. Just nu känner jag mig bara krossad!

Ni är väldigt söta som bryr er men jag skriver egentligen inte här för att få bekräftelse eller för att ni ska tycka synd om mig. Jag sätter bara ord på det som händer just nu. Det vill säga väldigt lite...

Det enda aktiva inlägg i den politiska debatten jag ska göra idag är några ord till en ledare som pratar före han tänker:


Så sant!