Mot Lycksele!

Känner mig kanske inte som en världsmästare men gör mig ändå klar för att åka till Lycksele och underhållning på LRF:s ordförandekonferens. Skitigt väder men jag har gott om tid på mig så det blir nog bra. Och nya däck! Ännu bättre!

Har försökt unna mig själv lite omtanke på förmiddagen vilket betyder att jag hunnit göra fotvård vilket garenterat behövs inför en kommande helg i Göteborg! Det har lust att bli mycket promenerande på stan när man åker till Emilia!

Lite ångest har jag alltid innan jag ska åka iväg till inlandet ensam men det är nog ingenting mot den ångest som vissa partiledare åtminstone borde ha idag när Verkställande utskottet har möte. Man jag tror personligen att han är "hal som en vättu" - att han har förmågan att låta allt rinna av honom. Annars skulle han inte stå kvar där han är idag. Åtminstone inte ge sken av att göra det! Jag läste ett roligt twitterinlägg i dagens tidning som man kanske ska fundera mer på:


Ja, man vet aldrig...

Nej, nu ska vi inte vara på det humöret! Jag har ju lovat mig att mata den gladare "vargen" inom mig så jag avslutar med något som gjorde mig glad idag:


Ha en fin och glad eftermiddag alla människor!

PS. Tack för berömmet för bilden Oskar men jag har tyvärr lånat den av en man du känner... Han ääär ju bra!