Hemresa!

Det blev lite myskväll igår efter föreställningen och det behövde vi verkligen! Ja, vi kom hem efter 22.00 så den blev väl inte så lång men tillräckligt! Vi hann surra, blogga och testa lite nya kläder vilket alltid är kul när man hittat saker man är nöjd med!


Emilia köpte snyggaste skinnjackan! Riktigt fin! Själv köpte jag visst ett antal koftor... haha!

Imorse så var det uppstigning eftersom vissa av oss skulle jobba. Jag erbjöd mig att gå ner till Svenska Hem och hämta mattan så att den också kom på plats. När man jobbar inom handeln har man ju själva långa dagar så det som är gjort är gjort! Och jag vill ju gärna ge lite service när jag ändå är här!


Mattan blev jättefn och nu ska flickan bara fundera på om det här är den rätta eller om hon ska byta till någon annan... Inte lätt att veta innan man har lagt den på plats! Jag tycker i alla fall att den var snygg! När hon åkt till jobbet så plockade jag undan lite och dammsög det sista. Det blir ju trevligare för henne att komma hem!


En sista vinkning från mamman innan jag åkte ner på stan. Jo, jag tog spårvagnen alldeles själv! :)


En sista macka på Espresso House som har så gott kaffe och en sista...


...titt på flickan i arbete! Det blev lite fuktigt i ögat när jag sa hej då och nu måste jag åka hit snart igen! Det har varit superkul och riktigt mysigt med en tjejhelg! Tack Emilia och stora kramar tills vi ses igen!

Nu sitter jag på Landvetter och väntar på att få gå ombord. Det blir ingen lång väntetid på Arlanda och desto kortare ledighet när jag kommer hem... Har bokat in ett möte direkt efter landningen så maken hämtar och skjutsar mig dit på en gång. Imorrn tror jag att det blir sovmorgon! :)