Helgen efter...

Ja, man brukar ju säga att man är dagen efter, men eftersom jag hållit igång (med jobb och shopping) hela helgen så måste jag väl vara "helgen efter" när jag känner mig så här? Hur trött som helst är jag i alla fall! Undrar om min kära dotter känner av detta över huvud taget? Det yngre gardet har ju lust att hämta sig lite snabbare!

Men jag kom mig upp och i duschen - vilke nödvändig väckare! - för att ta mig till ett inplanerat lunchmöte! Väldigt trevligt att börja ta tag i ett nytt och roligt uppdrag! Och väldigt gott att äta en sån husmansrätt som isterband och stuvad potatis! Det var minsann inte igår! Men trevligast var det förståss att träffa bästa Anki! Tack för lunchen och sällskapet!

När jag kom hem så kom dock tröttheten över mig igen. Jag gjorde kaffe men det hjälpte inte så nu har jag och katten sovit en timme! Guuud så skönt! Det blir till att jobba lite ikväll istället men det är faktiskt helt OK! Det tar på krafterna att leva fullt ut! :)

Någon större bildbomb blir det inte här idag eftersom jag inte ens har lyft upp kameran. Därför avslutar jag detta inlägg med ännu ett citat:


Jodå! Nog är det så!

Nu ska jag ta kontrollen över lax och lite stuvad blomkål som Emilia inspirerat mig att laga! Dessutom börjar "House" om på TV:n ikväll så det blir nog bra det här också! Syyyynes!