Oväntat besök!

Fick ett jätteroligt spontanbesök idag! Evelina, min kompis och "extradotter" från Piteå kom till Skellefteå för att köpa en syskonvagn eftersom de nu väntar sitt andra barn. Då passade de också på att komma och dricka kaffe hela familjen! Så kul!


Fina Evelina med söte sonen Liam!


Jag har inte träffat dem på säkert ett år och det var så roligt att se hur stor han har blivit! Jo, jag skrev "han" Evelina! Även om du är gravid i v 25 så syns det knappt! Lika snygg som alltid min kära! Och inte en dubbehaka så långt ögat når! De har jag själv lagt beslag på! :)


Liam som fått sin pappas bruna ögon kommer att bli en riktig hjärtekrossare!


Frågan är om han inte är det redan nu?


Ja, nog är det nära! Jag blev då såld! Provade att plocka upp honom en stund men han var lite reserverad (läs: blev stel som en pinne...). Men så är ju jag lite väl "på" ibland (läs: ofta!). Haha! Han är för vansinnigt gullig men tog sin tillflykt till pappan när jag blev för närgången!


Tryggt i pappa Mickes knä! Det ser ut som om han retas lite med mig den söta ungen! :)

Hur som helst var det jätteroligt att träffa hela familjen och jag ser med spänning fram emot ett besök i Piteå när nästa "bebbe" kommit i juni! Lycka till med allt och stora kramar till er alla!

Efter besöket tog jag ännu en promis runt Morö Backe. Det gäller ju att hålla i om man ska få upp kondisen eller ner storleken eller vad det nu blir. Bättre mår jag i alla fall när jag får röra på mig! Och varmt blev det - jag var alldeles för välklädd. Nu är vi inne i en helt ljuvlig period vädermässigt och det är bara att njuta!


Kompis på färden: Månen!


Och solen! Är nog mest förjust i den i alla fall! Nu blir det dusch och fix och sedan hockey! Vinn nu mina vänner när jag äntligen kommer mig dit!

Sluligen ett tips till alla som lägger upp text i sin logg på Facebook där de ber oss andra att klicka bort Gilla-markeringar. Det är bara skräp och påverkar bara det jag ser i loggen. Läs mer på: http://socialasussi.se/2011/09/23/tro-inte-pa-rykten-sa-har-kontrollerar-du-vem-som-far-se-kommentarer-pa-facebook/