Indoor!

Ja, det blev en inomhusdag på flera sätt. Har jobbat och gjort bort en del bokningar, papper och annat som skulle göras. Bara idag har det kommit in två uppdrag och det är ju kul! Har också ett par idéer som jag jobbar på men det var inte den bästa dagen ur kreativ synpunkt så vi får se om poppar upp något i huvudet ikväll, annars får det bli något för morgondagen!

Sedan har jag gjort premiär på 360 idag! Indoor Walking! Fy fan så jobbigt! Hahahaha!


Här ser ni mig "in action". Jag rörde mig tydligen så snabbt att jag inte ens blev skarp... Men det var så där jag kände mig - dimmig av trötthet! Haha!


Och här på väggen kunde säkert söta Lisa Renberg, som ledde passet, se hur hårt man körde. Man får ju ställa växlar själv och kör i olika tempon så det gäller att vara disciplinerad. Hur som helst orkade jag inte alltid hålla det högsta tempot men jag gjorde så gott jag kunde och var helt blöt av svett och darrig i benen!!! Det räcker gott för mig!

Och medan jag var varm i kläderna och glad över att jag överlevt så bokade jag direkt ett pass igen nästa vecka. Nu börjar jag fundera om jag är riktigt klok... Och imorrn ska jag ju på Zumba. Om jag nu klarar av att stiga upp! Haha! Hur som helst är man väldigt nöjd när man har rört på kroppen. Det känns i alla fall bra - efteråt...
#1 - - Ola T:

Nu blir jag så där avundsjuk på dig igen. På energin, viljan och jobbokningarna :-)

Grattis till allt!

#2 - - Monica:

Tack snälla Ola! Men jag har inte energi hela tiden. Jag slappar också en del så det behövs lite motion! Men jag mår "gött" och det är ju bra!

#3 - - Christine:

Det var nog så att jag var skakig efter passet....därav bildkvaliten.....

#4 - - Monica:

Haha! Ja, jag var heeeelt färdig också! Bra jobbat Kicki!

#5 - - M:

VA? kan alla se vad du presterar? då ska jag aldrig prova detta...Duktig är du i alla fall!

#6 - - Monica:

Maria, jag tror inte alla vet vilken maskin som är vilken så jag gissar att det bara är ledaren som vet. Eller vi själva. Men jag kollade inte och jag är övertygad om att alla har nog med sig själva! Testa! Det var både jobbigt och roligt!