Hjärta & Smärta

Alla Hjärtans Dag! Stora Kramar till alla underbara människor i min närhet! Familj och vänner - skulle inte kunna vara utan er!


Ni får alla en del av de hjärtan jag köpte till maken! Har jag tur får även jag smaka! Hoppas bara att han ska öppna dem nån' gång... haha!

Det blir en kärleksfull dag - men även en smärtsam sådan! Var på världens träningspass igår och känner redan att träningsvärken från helvetet kommer att hemsöka min kropp! Den har redan börjat så jag ser inte fram emot morgondagen... Eller så gör jag det? Det är ju skönt att känna att man har gjort något men igår var det en värsting! Utfallssteg med vikter är väl en riktig mördarövning? Men som vanligt vet Anki precis vad vi faktiskt behöver!!! Haha! Ska ta en prommis idag i det vackra vädret så jag håller mig lite varm och mjuk. Det är nog enda räddningen!

Träffade alltså träningsgruppen igår och en av deltagarna är den superbegåvade Sonja Sjögren! Hon hade med sig prover på sina egendesignade tapeter som var så supersnygga!


Här har ni henne framför två av mönstren; "Egypt" och "Africa"!


Det var inte bara jag som tyckte att de var fina! Känner ni igen mönstren så beror det på att två av dem också sitter på väggarna i nyrenoverade Statt! Bra jobbat av dem att anlita en lokal konstnär! Nu när vi har de som håller så hög kvalitet!


Tapeten i förgrunden, "Organic", sitter på den stora fondväggen i restaurangen och den skulle man kunna göra en tavla av! Eller varför inte sätta upp två våder för att få ett helt blommönster på en i övrigt vit vägg? Snyggt var det i alla fall och jag älskar ju svartvitt! Ni som är intresserade av tapeterna kan skriva i kommentarsfältet så ska jag vidarebefordra kontakterna till Sonja!

Idag har jag annars jobbat lite och bokat in ett nytt uppdrag, skottat lite eftersom väghyveln har varit här och ska fortsätta mitt skrivande. Har också en fråga som jag ställer efter att ha varit på affären igår:


Är det Anna Cohen Wikström som ler så glatt på Vaniljyoghurten? Fin bild var det i alla fall!

Nu ska jag jobba vidare och invänta smärtan... Hjärtat kommer ju inte hem förrän i afton!