Det tar sig!

Om jag känner efter riktigt ordentligt kan jag nog tycka att det känns en aning bättre! Joo, faktiskt! Jag känner i alla fall att humöret och orken är på väg tillbaka men det vore väl fanken om den inte skulle återkomma när jag mest legat och vilat idag!


Och eldat i kaminen! Skööööönt!

Har också sålt iväg de två överblivna biljetterna till Sting! Hade ju tänkt bjuda med älsklingsbarnen som jag alltid vill ha med men nu gick det inte att kombinera jobb och skola för dem och då är det bara att ge sig! De ska i alla fall med på Springsteen i sommar och det får väl räcka! Det blev min f d kollega på Västerbottensteatern, den ödmjuke och så flexible Jonas, som fick ta över platserna!

Inser också att vi ska åka på fredag morgon och att det är hög tid att se över packningen. Jag är inte särskilt stressad eftersom en del saker som jag inte använde i Göteborg fortfarande ligger klara, d v s kvar, i väskan! Haha! Det har sin fördelar att vara sen med uppackningen! Tvätten har jag naturligtvis tagit hand om. Jag är ju inte galen på det viset! Kanske måste jag dock stryka om en del... Men det blir imorrn!

Grannarna tar hand om katterna och huset vilket känns suveränt! Alltid bra att någon tittar in med jämna mellanrum. Det känns tryggt! Och biljetter till en annan föreställning har jag också bokat.


Det blir Monty Pythons "Spamalot" som får besök på fredag kväll. (Jo, jag har fotat av datorn...)

Jag vill ju gärna se fler saker när jag ändå åker. Helst, helst, helst av allt hade jag velat vara med på en inspirationsmatlagningskväll under ledning av superkockar men maken backade ur och man kan ju inte bara tänka på sig själv! Det får jag väl önska mig när jag fyller år! Vi kommer att ha supertrevligt i helgen i alla fall! Shopping, mat, föreställning, konsert och trevligt sällskap! Kan inte bli bättre! Jo, snoret och nysandet kan ju avta. Det är allt jag behöver!

Nu ser jag fram emot en lång och goooood natt! Önskar er detsamma! :)