Sista skriket!

Ja, ni må tycka att jag tjatar men det här är bara så roligt! Glädjen i att marknadsföra något som man är stolt över är stoooooor! Hur blev det där nu då? Har jag tyckt att allt annat jag gjort varit dåligt? Näääääeeee!  Men den här produktionen blev så klockren både för oss och publiken och därför känns det extra bra! Har nog aldirg varit med om detta ihållande gapskratt!

Hur som helst så har ni sista chansen i helgen! Fredag och lördag spelar vi de sista föreställningarna i Skellefteå och det finns biljetter kvar båda dagarna. Inte mycket - men det finns! Till våren kommer vi bara att spela på andra orter - om nu inte något företag kommer på att de vill köpa en egen show med oss? Det händer ju också!


Ny annons imorrn! Den har jag gjort idag och massor med pappersarbete och ekonomi. Inte kul men nödvändigt! Folk blir i regel sura när de inte får betalt... Haha! Jag också... :)
 
Det tråkiga med att göra den här typen av produktioner är dock att utgiftsposterna är så stora. Ja, vi försöker hålla ned kostnaderna men alla hyror, inköpta tjänster, annonser och annan marknadsföring är verkligen inte småpotatis... Särskilt eftersom vi spelat i så stort område. Ska sätta mig imorrn och börja kika på hur det egentligen har gått. Men kul har vi haft! Och det är väl det viktigaste med jobbet?

Nåväl, nu blir det nog inte så mycket mer uträttat idag. Har skickat skattedeklarationen, hämtat pärm hos revisorn, gjort ärenden på stan, lämnat hårddisk till företaget som ska ladda ned den film vi gjorde i Luleå. Vi kanske måste ta in någon lokal ljussättare i Stockholm och då är filmerna ovärderliga! Nu ska jag slänga mig iväg till syrran för att övernatta med My då mamman åker med morgonplanet för ett heldagsmöte på Arlanda! Maken är nu enormt förkyld och vi bestämde att det var bättre för mig att sova borta än att My skulle komma hit. Jag vill ju heller inte bli sjuk så det här blir nog bra! Jag har ju gjort det förr! Ha an bra kväll alla!