Man har glömt...

...hur vansinnigt mysigt det är att vakna med en varm barnkropp tryckt intill sig! Ett par mjuka fötter som vilar på ens ben och ett lugnt snusande i örat... Man undrar ju varför man inte var ledig mer när barnen var små så att varje morgon kunde ha varit så här go' och avslappnad? Att föreslå dem en natt i storsängen med oss idag känns kanske inte riktigt så attraktivt - för dem i alla fall! Haha!

Nåja, jag låg i alla fall och kikade på henne en stund, messade maken som var uppe och kom med en kopp kaffe på sängen. Riktigt härlig start på dagen! Men så fort My hade vaknat så blev det inte någon längre mysstund. Barn vaknar ju och är pigga direkt! Några kramar senare så var hon igång!
 
Full fart och glad som en lärka! Här har hon börjat ropa på fruuuukost! :)

Och medan jag klädde mig så hann hon titta lite på barn-TV. Det finns ju ett gäng dubbade program igång hela dygnet... Ja, det var rätt pedagogiska så jag förlåter dubbningen den här gången - men medge att det är urtråkigt!


Påklädd och klar, tänderna borstade och här igång med att fixa håret! Eftersom vi ska till frissan i afton så fick hon också en egen hårborste! Joo, det blev lite roligare att kamma sig - åtminstone idag! Haha!
 
Nu har jag jobbat lite och slappat lite. Ska snart iväg för att hämta igen! Kanske blir det också en repa på stan? Alla tjejer måste väl gilla shopping? Annars kan man ju behöva träna dem... Haha!