Denna käääääärlek!!!

Kärlek är nog min favoritrubrik... Men när man känner som jag gör så var det den enda tänkbara! Ikväll har vi alltså spelat den sista föreställningen av Mens Night 2 för den här hösten, och sista föreställningen i Skellefteå! Och det var nästan fullsatt även idag - med helt fantastiskt glada människor! Vi har nog haft den underbaraste publik man kan tänka sig! Bara värme och massor med kärlek till er alla! Sitter och "spolar tillbaka" så här för mig själv och minns bara glädje! Det har varit en alldeles underbar dag!


När jag kom på Nordanå i afton var det full rulle! Nya skridskobanan invigdes och det vimlade av barn och vuxna som tog chansen att åka skridskor mitt i stan!


Fint ljus, vacker musik! Det här kommer att bli populärt! Tror att jag måste ta fram prinsesskridskorna och testa nån dag!

Inne i köket hade Åsa anlänt med middagen och det blev god kinamat så här sista dan. Nu verkar mor och dotter vara mer intresserade av telefonen...


Peter passade i alla fall på att sleva i sig! Han såg oförskämt pigg ut!

Det gjorde även Anna! Skönt att man har tekniker som är "på tårna" hela tiden!

Och vi fick fortune cookies! Hoppas min stämmer! I så fall lär jag väl bli yngre och yngre... "Smiling often can make you look and feel younger." Haha!

Utanför logen hade vi fått fina presenter av Mie! Var sin ren med en hälsning... Tack Mie! Du är för söt! Och i mitten stod en Saint Paula! Given blomma när det gäller den här föreställningen. Ja, det förstår bara ni som har sett den - och Barbro hade den med sig på scenen ikväll!

Det var hög tid för lite smink och fix! Ja, säga vad man vill om detta, men det gör skillnad!

Åsa före!

Och efter! Nice!

Monica före!

Och efter! Jag blev t o m gladare! Haha! Sedan var det dags att gå upp på scenen för uppsjungning och annat pyssel!

Kärlek även där! Åtminstone hjärtan! Vet inte om jag letade skäggstrån eller? Omöjligt. Jag har ju inga... Haha!


Annars var det en lite "blå känsla" idag. Glädje över att ännu en gång få spela en föreställning som vi älskat från början till slut, men också vemod över att det blir lång tid tills nästa gång...

Men vi laddade upp på bästa sätt! Sång och skratt!

Och lite förvåning! Eller runda ord...? Haha!

Herregud så många glada timmar vi haft tillsammans när vi gjort det här! Från första spånandet till idéer, skrivande, resan och det långa färdigställandet! Underbart! Men nu var det dags att byta om och ta emot publiken!

Våra filmare Adam och David kom med sina söta fruar Malin och Inger! Kul! Och ja, David tog av sig mössan senare... Bra där!

Fler glada matgäster!

Och fler bekanta! Här sitter fina Börje och Majbritt som jag både träffar hemma i byn och på Morö Backe! Fast kanske oftast på Maxi! :)

Min goa' och söta vän Karin kom med ett helt gäng! Här har jag fått lägga beslag på både henne och brorsan Lasse! Jag tror att jag låg bra till där ett tag...

...tills Åsa kom. Jag trodde länge att hon skulle gå därifrån till slut...

...men nääääeee. De bara fortsatte! Kärlek överallt ikväll!

Och även här när Roger pussade upp sin fru! Och medan jag surrade vidare så hade Åsa försvunnit... Var då?

Jo, till nästa man... eller män... Här är hon i klorna på våra filmare! Fast jag tror att det är de som är i klorna på henne...

Jag fick dock rädda upp situationen! Vi var ju ändå mitt i foajén! Nån ordning får det vara trots att det är mycket kärlek i luften!

Och här hittade jag My's favoritfröken på förskolan, Birgitta, eller "Bagitta" som My envisas med att kalla henne! En helt underbar människa! Jag vill också börja på förskolan...

Men vi hade ju en show att sköta! Bara att inta scenen och möta denna fantastiska publik som vi älskar varje gång! Oj, så roligt det här har varit! Och är! Vi hoppas kanske på att sälja in det här till fler när vi åker till Stockholm. Hoppas det!

Här är "Barbro" klar backstage! Hon ska in precis efter Belinda!

Ja, hon är lite impad av henne så hon tjuvkikade lite!

Och här gör jag mitt sista ombyte innan det är tre nummer kvar - och dess ombyten gör jag på scenen eller i vår fina badhytt. Nu börjar jag också inse att det faktiskt snart är slut... Inte kul... Men det gick som ett hejsan det också och efter att ha kramat om alla besökare så började vi packa ihop! Nu ska ju allting arkiveras tills vi ska igång igen!

Åsa hittade en viktig sak som jag glömt packa...

Och här kommer sista tacket från oss båda till er alla som kom och gjorde det här till en magisk resa! Ni är fantastiska och vi älskar er! Hoppas få ses snart igen! Kramar!!!