Sömnsjuka?

Ja, man kan ju fundera om jag lider av narkolepsi eller om det bara är en släng av arbetsskygghet? Eller så kanske jag bara är allmänt förvirrad som vaknade helt fel tid inatt och inte kunde somna om... Det resulterade i alla fall i att jag slog upp min ljusblå igen först halv tio... och skulle börja repa tio!!! Förra gången jag hade en tid att passa var på filminspelningen och då försov jag mig ju också... Inte lätt att bli äldre och börja sova som en tonåring! Nåja, det är tur att jag är snabb! 10.03 var jag framme på teatern och redo att sätta igång! Inte pigg, men duschad!
 

Vi började med koreografi i balettsalen på teatern! Tur att vi får låna utrymme där ibland och ännu mer tur att vi har finaste Johanna Öhman som förbereder och gör så bra rörelser och steg till oss! Som ni ser på våra reaktioner var en del saker vid första anblicken rätt komplicerade... Men det tog sig!


Och sen har vi ju möjligheten att filma allt för att titta tillbaka när Johanna inte kan vara med! Hon ska börja plugga till lärare nu så det blir svårare att få ihop reptider... Men vi tror att hon kommer att bli en lika bra lärare som hon är koreograf! Lycka till!


Efter en god lunch på Nordanågården anslöt Kågis för att gå igenom all musik och text en första vända!


Men utan kaffe stannar Sverige! Tur att vi tar fem minuter ibland!


Tur att jag också tog med frukt idag - kan behövas när man ätit sparsamt med frukost... Sedan jobbade vi hela eftermiddagen och hann igenom hela manuset. Musikerna har gjort ett kanonjobb med våra musikbakgrunder och det var så kul att få sjunga till! Tack ska ni ha!


Snabbt hem igen för att hinna skicka lite bilder till en tidning och slänga i sig lite hämtad sushi! Sååååå gott! Länge sedan vi åt detta och Åsa hade valt lite nya saker. Det här gula var jag dock som synes lite skeptisk till...

Nu har vi avslutat kvällen med att gå på min hälsogrupp där vi ikväll skulle testa Kundaliniyoga! Tanken var att öka medvetenheten och få kontakt med glädjen och vår kreativa sida. Om detta kan jag väl säga att det var mycket andning... Förmodligen jättebra om man ger det mer tid men jag kände väl kanske inte riktigt att det helt var min grej. Kul ändå att få prova på olika saker och vissa övningar var mer jobbiga än man kan tro.
 
Nu ska jag sätta mig med alla papper och se till att bokföringen är i ordning innan jag lämnar den vidare till revisorn imorrn! Den som spar han har - det roliga kvar... Not! Ha en bra kväll alla! Jag gissar att jag kommer att sova som en stock - men förhoppningsvis inte lika länge...
 
Tjolahopp!