Sommar igen!

Helt underbar dag!!! Äntligen sommar - även om det inte är någon ordning på när den dyker upp! Jag är ju en vän av ordning och skulle föredra att den kom när man är ledig... Är det verkligen för mycket begärt? Nåja, idag har jag haft bra uppgifter - pluggat text till nästa veckas TV-serieinspelning. Upptäckte dock att jag missat att skriva ut några sidor så nu får jag börja om igen ikväll....


Men det här är inte sämsta arbetsplatsen! Kanske lite svettig men jag klagar inte! Måste dock sitta inne lite i helgen och göra undan sådant som fattas innan vi ska repa igen på måndag men på söndag skulle det vara sämre väder så det kanske blir lämpligt?


Maken var ledig idag så han valde att ha semester på samma ställe som jag hade min "arbetsplats"!

Riktigt skönt i solen men man kan ju inte bara sitta. Därför tog vi oss i kragen och förberedde fisk till middag (jo, maken ska fixa maten idag!) och sedan bytte vi om och tog oss till motionsspåret på Moröhöjden! Och jag lyckades springa heeeeela! Ja, jag höll på att ge upp efter 2, 5 kilometer och började gå i en backe men då flög fan i mig och jag tog mig springande runt! Såååå härligt! Om jag blev svettig?


Nääääeee, i det närmaste oberörd... Haha!!!

Nu ska jag duscha och invänta baconlindad marulk på grillen! Känns helt OK! :) Det blir en kväll i uterummet med mera läsning och Golden League på TV:n. Precis lagom avancerat! Ha en bra kväll alla!