Glädjande!

Fick besked om att lägenhetsbesiktningarna gått igenom och att både Oskar och Lisa fick MVG på städningen! Skööönt! Det är glädjande både för ungdomarna (som slipper fortsätta städa) och mammorna (som slipper skämmas för sina insatser)! Det här, mina vänner, är dock inget jag längtar efter att göra om igen... Haha! Jo, flyttningen är väl OK men inte städningen.
 
Har jobbat med lite olika saker idag och det mesta faktiskt fallit på plats. Klart med ljussättare, attributmakare på G, börjat med bilder till föreställningen, ok:at annonser, börjat med genomång av manusändringar vilket blir ett jobb som nog får fortsätta in på kvällen. När man repar hittar man lite nya ingångar, lägger till och tar bort material och det är skönt att ha ett manus som inte bara är fullt med kludd! Jag är ju lite förtjust i ordning...
 
Och eftersom jag suttit klistrad vid "sata-datorn" (som en viss person brukar säga) så har jag inte varit ute och tagit några roliga bilder... Men eftersom jag också är väldigt förtjust i mina barn så är det väl dags att lägga in några på den söta flickan som befinner sig i Göteborg! Nu har det ju mest varit den söta pojken i Luleå och jag vill ju vara rättvis! Jag ska åka ner till Emilia på myshelg i höst och längtar nåt kusligt! Hon blev också fotograferad av en kille som läser på Chalmers. Resultatet blev helt lysande! Han är duktig och hon är supervacker! Tänk vilken tur att alla föräldrar får de finaste barnen i världen! Här har ni Emilia:
 







Foto och alla rättigheter: Mattias Alm  http://mattiasalm.se/Industrial/
 
Ja, man blir lite rörd... men nu ska mamman fortsätta jobbet! Återkommer när jag har något nytt att berätta! Ha en bra fortsättning på eftermiddagen alla!