Full rulle!

Ja, den här dagen tog slut innan den ens hade börjat... Det har varit full rulle med allt möjligt fix inför biljettsläppet imorrn! Men nu verkar det mesta vara klart och det återstår ändå ett par timmar av kvällen! Ett par timmar jag MÅSTE ägna åt att plugga text inför morgondagens TV-inspelning! Jag har fått korrektur på alla annonser och den här kommer att gå på Norrans hemsida fr o m imorrn:

http://webbannonser.norran.se/kunder/Monica/mens_night.html


Annars har jag gjort flyers, rollup, klistrat affischer och förberett informationsmaterial till både Skellefteå och Luleå. Att jag också jobbar med premiären just nu beror också på att jag direkt efter inspelningen imorrn åker norrut för att hjälpa Oskar och Lisa med flyttning och urstädning! Maken åker redan imorrn bitti med släp men jag ska också vara på Kulturens Hus under lördagen och presentera vår föreställning så jag blir väl kvar i Luleå hela helgen kan jag tänka? Ja, jag tar just nu bara en dag i taget! Det blir för mycket annars.

Hann också med en kort shopping idag! Det hinner man alltid om man är kvinna! Särskilt om man, som jag, tjuvparkerar på lastzon utanför Turistbyrån där jag skulle stämma av och lämna affischer. Haha! När jag är stressad är jag lite olaglig...


Hann in på Hemtrevnad där jag skulle köpa en duk med Skellefteåmönstret men kom ut med en Marimekko som var tillverkad av vaxduk! Så ytterst praktiskt på köksbordet! Och så bra det blev! Tycker jag i alla fall... :)


Sedan dök Peter upp i afton och riggade upp den projektor, skärm och dator som vi köpt till föreställningen och som vi ska visa alla bilder på. Den här är lite speciell eftersom det är en otrolig vidvinkel och därför bara behöver ett avstånd på ca 40 cm. Man kan också använda den interaktivt och både visa bilder och rita eller peka på den för att byta bild. Nu återstår dock att lära sig använda eländet... Haha! Vi får se om vi gapar över för mycket eller...


Det är tur att vi har världens bästa Peter som tekniker! Annars skulle det här aldrig gå! Här blev han så fin på bild när vi drack kaffe! Passade bra att sätta sig en stund eftersom vi också fick besök av finaste lillebror!


John Travolta! Neeeej, Roland heter han ju! Kul att du kom förbi! Och Tack för alla kantareller som du hjälpte till att plocka!


Ja, maken fick också vara med på ett hörn vilket gladde Skrållan som gääääärna sitter i hans knä! Eller snarare under hans haka! Hon vill komma näääääära och det är väl bara för mysigt!
 
Nu ska jag ila förbi syrran en sväng, plugga text, lägga mig tidigt (hur går det ihop?) och stiga upp pigg som en mört för att möta morgondagen och sista filmuppdraget i den här serien! Ha det bra alla glada!