Såååå bra dag!

Det blev inte helt oväntat en kanondag med Åsa! Nu har vi fått ordning på texterna, lagt dem i någon form av ordning och kommit på en massa nya idéer som ska skrivas in! Nästa vecka kommer att bli magisk! Vi är peppade och känner att vi har någon form av koll på läget. Så bra som man kan ha!

Nu ska manus iväg och redan första dagen ska vi sätta oss tillsammans med scenografen Ulla Karlsson som är på plats. Ser verkligen fram emot att bolla idéerna både med henne och världens bästa Mie som också ska med! En riktig tjejvecka! Eller kanske kärring... Haha!


Och hemma hos Åsa finns det en vägg med diplom och utmärkelser som hon har fått: Bubbenpriset, Årets Pitebo, Årets Pitekvinna och en massa andra! Jag kan väl avslöja att min vägg är ganska tom... Det här skojar vi ofta om men blir som tur är inte ovänner. Det är mycket kärlek när vi jobbar. Faktiskt har vi så roligt att vi nästan skäms för att säga det... Det känns vekrligen inte som ett arbete men så länge vi levererar och redovisar ett resultat så är det här roliga faktiskt på riktigt! Lovely!


Jag lämnade brudarna när de skulle gå ut på en ny promenad. Alma verkade betydligt nöjdare men det kan också ha något med hundgodiset att göra... Tusen tack för en kanonbra dag! Ser fram emot resan med dig bästa Åsa! Kraaaam!

Ikväll blir det hockey även om det känns nästan onödigt spännande! Det är tur att man slipper prestera på planen. Att titta på är tillräckligt jobbigt! Och ryggen och nacken ömmar lite men det känns ändå hyfsat. Imorrn ska bilen visas upp på verkstaden och de trodde naturligtvis att jag skojade när jag sa att jag blivit påkörd - igen! Men tyvärr är det sant... Nåja, bilar är hårda och går att laga! Bara att gå vidare!