Lång dags färd...

...mot natt! Nej, jag syftar egentligen inte på O'Neills pjäs men väl på slutet av denna långa fredag. Under eftermiddagen hann jag med en långpromenad, lite sittning i solen och middagsfix. Sedan blev det inte så mycket mer trots att timmarna var många. Jo, en film som avslutning och det är kul eftersom det bara är skräp på TV:n på fredagar sedan "På spåret" slutade.


Stekte rödingfilé och gjorde en rotsaksgratäng till middag. Helt OK! Hade nästan inte hjärta att skära sönder en av potatisarna:


Hjärtefin...

Har också hunnit med lite spelande sedan jag laddade ned "Rumble" för ett par dagar sedan. Även detta en lek med bokstäver och ord som nog är lite för stressigt för mig men väldigt kul! Jag går ju lite "all in" när jag börjar med saker jag gillar... Och det är tuffa matcher mot vissa... (Läs: Adam). Eftersom jag är nybörjare så går det lite si och så men jag har både vunnit och förlorat. Hade dock en bra omgång mot en okänd spelare:


Ja, det säger ju inte så mycket för er som inte provat... Men va fanken. Man måste ju få skryta lite ändå... Nu ska jag lägga mig i sängen och spela ett par matcher innan John Blund dyker upp.

Tack för alla glada påskhälsningar och ha en skön fortsättning på helgen!