Sjuk träning!

Ja, vad ska man säga. Inte blev det något vettigt gjort förutom mötet. Jag kom aldrig igång och när jag väl gjorde det så tog jag slut direkt... Ett tips till er alla är att inte slänga i er mat strax före träningen! Men så kloka är ni väl alltid? Det är inte jag... Med arton koppar kaffe i botten blev det inte särskilt lyckat.


Vi skulle köra cirkelträning idag och det är bara hur jobbigt som helst! Varje övning görs tills man nästan kräks i normala fall...

Ja, ni fattar ju hur det slutade. Efter 45 minuter var jag tvungen att ge upp, åka hem och göra något åt det som åkte upp i halsen hela träningspasset... Nu mår jag bättre men tror att jag måste minska kaffedrickandet framöver och lägga in ett och annat glas hälsofil! Nej, jag tror inte att jag har fått magsjuka. Jag tror bara att min mage är sur - på mig!

Imorrn bitti bär det av tidigt eftersom jag och Åsa ska vara i TV i Luleå redan 9.00! Det betyder friskskrivning, dusch och sängen!