Mot Luleå!

Vaknar och känner mig i gammal god form vilket ju är glädjande! Hade gärna legat kvar men är faktiskt utvilad då jag klokt nog gick och lade mig halv elva! Bra Monica! Nu blir det till att fixa till anletsdragen och håret för att åka till Luleå där vi ska vara i studion på 24 Norrbotten som är en lokal TV-kanal klockan 9.00! För tidigt enligt min mening men vad gör man inte för publiciteten? Det finns fortfarande lite biljetter kvar på lördagen i Luleå och det vore kul om också de tog slut!

Två timmar senare ska vi ge en intervju om manligt, kvinnligt, oss själva och föreställningen "Mens Night" i NorrbottensKuriren! Tur ändå att det gick att få ihop samma dag! Ja, det kommer garanterat att bli en händelserik och rolig dag! Hinner nog knappast träffa Oskar idag men kanske kan vi ses till lunch? Ja, vi får se hur dagen fortlöper. Nu ska jag hälla i mig lite kaffe, med betoningen på lite mindre än vanligt, äta lite fil och musli och dra iväg!

Ha en bra dag alla glada så hörs vi senare!