God morgon!

Oj, så härligt att sova länge! Men ändå inte för länge. Man vill ju inte missa frukosten när man bor på hotell! Och den var precis så bra som den ska vara! Äggen var t o m lagom lösa! Har också bläddrat igenom tidningarna och vi fick jättefina recensioner även om inte riktigt förstår vissa saker... Men så är det väl. Vi kan ju inte ta ansvar för vad som händer i journalistens eget huvud...


Läs recensionerna här:

http://www.kuriren.nu/noje/Default.aspx?articleid=6081265

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=6408742

Det gladde mig att vi fick en bättre rubrik i tidningen NSD än på nätet. "Vass tajming" rimmar bättre än "Damer grövre än smärgelduk"! Han måste ha blivit lycklig över sin egen formulering men så grova är vi ju inte. Och när han skriver: "Det finns många ord för det manliga och kvinnliga könsorganet. Sådana kan man inte skriva i tidningar hur som helst. Gå på Mens night så får du höra dem alla." så undrar jag vilken föreställning han egentligen sett. Det enda vi säger en gång är "kuk" och det kanske man måste tåla. Resten har den här gången funnits i betraktarens huvud... Men jag ska inte vara petig. Han kallar ju också "Emma" för ett komiskt fynd... Haha!

Nej, det var väldigt många positiva lovord och det tackar vi för! Nu måste jag göra en travrad och ge mig ut en sväng på stan. Om ett par timmar är vi på plats igen och 15.00 smäller det för andra och sista gången i Luleå! Det finns lite platser kvar idag men man vet ju inte om de har tagit slut nu. Det kanske finns många som vill höra grova skämt i Luleå... Eller inte! :)