Effektiv jobbdag!

Åsa kom till mitt kontor idag och där har vi suttit med allsköns praktiska göromål inför både "Julgalet" och "Mens Night"! Vi har hunnit hur mycket som helst och känner oss väldigt nöjda med allt som producerats!


Företagsutskick har både producerats och färdigställts! Nu kommer de snart till ett företag nära dig!

Har också gjort klart inför alla biljettsläpp med Turistbyråerna och fixat annonser och säljmaterial! På fredag smäller det i både Skellefteå och Piteå! Om man jämför med revyn kommer vi bara att spela en bråkdel så många föreställningar så vi hoppas naturligtvis att det ska bli fullsatt och fesligt även här! Roligt kommer det i alla fall att bli! :)

Till lunch valde vi att besöka nya "Sushi Bar"! Jo, det var en angenäm upplevelse!


Men Miso-soppan kunde man varit utan. Ingen av oss är egentligen särskilt förtjust i detta så jag kan inte avgöra om den här var bättre eller sämre. Blaskig och ganska smaklös buljong... Ingen favorit.


Men Sushin! Supergod! En kanonbralunch som väl också räknas som ganska nyttig! Wasabin och ingefäran får också igång förbränningen och ger härlig styrka! Gott! Men själva restaurangen har oerhört låg mysfaktor så man kan lika gärna köpa hämtmat... Och det kommer jag att göra fler gånger!

Nu har jag klistrat frimärken (vilken glädje att slippa slick-varianten) och gjort klart utskicket som får gå med posten imorrn. Funderar på en promenad men vet inte om jag vågar eftersom det kommer att mörkna och jag ännu inte har sett ljuset...