Work, work, work...

Nu har det blivit kväll och jag sitter fortfarande med alla dessa justeringar och tillägg i manus som vi vill få med. Och i Piteå sitter Åsa och gör samma sak! Ja, inte på samma ställen i manuset som mig men samma typ av jobb. Nu har jag skrivit om sångtexter, ändrat och skrivit om sketcher hela dagen och är absolut inte klar ännu. Men det kommer så sakteliga...


Gjorde ett avbrott i eftermiddag för att åka till Bilprovningen! Här har jag satt två grabbar i arbete! :) Det stod en annan bil vid sidan om men jag vet ju att min pärla är...


Nr 1! Och det blev inte helt förvånande rent protokoll! Skönt! Sedan var det bara att åka hem och fortsätta!


Nu har jag suttit ute i arbetsrummet och frusit lite så jag flyttade in i köket och gjorde upp eld i kaminen! Nu är det varmt och gött, fingrarna springer lite snabbare och jag hoppas att hjärncellerna också blir lite mer aktiva! Ingen rast och ingen ro! More work! :)