Vinter...

Att skruva tillbaka klockan en timme passar en sjusovare som jag! Äntligen var jag uppe i någorlunda tid! Men dagen har ändå rullat på och inte har det blivit särskilt mycket gjort. Men det gör ingenting... Eller? Jag borde ha avverkat en massa saker men jag är bara hur trött som helst! Ska plugga lite text och göra några små jobbgrejor senare men nu räcker orken kanske bara till att åka och handla!

Jag måste nog matshoppa eftersom djuren i huset saknar kattmat och det håller inte särskilt länge. Jag har också bjudit hem syrran med familj på en enkel middag och den måste kanske både handlas och lagas! Ser i alla fall fram emot bättre mat än den vi fick igår! Det låter kanske snobbigt men maten var ingen höjdare!


Gårdagens renstek. Inte så kul... Ska det verkligen vara så svårt att laga läcker mat till 350 pers? Den måste gå göra roligare än så här. Nu ska jag ju inte göra så många portioner idag - men den här typen av mat har man ätit många gånger när man jobbat och man blir inte jätteimponerad...

Om det blir någon mat vet man egentligen inte. Jag har tolv matcher av "Wordfeud" som pockar på uppmärksamhet! Haha! Måste nog begränsa mig lite! :)