Snoooooooze...

Snooze är ju bra. I alla fall de dagar som man har "råd" att sova lite längre... Idag hade jag inte tänkt få bruk för den funktionen eftersom jag skulle åka och hämta My och hennes faster för att skjutsa till Förskola och buss. Men... jag använde den tydligen i alla fall och vaknade med ett ryck samma tid som jag skulle ha hämtat dem!

Nu var det ingen panik eftersom jag tagit till ordentligt med tid men det var inte någon snygg moster som plingade på dörren... "Är du mormor?" frågade ett av barnen när vi kom på dagis! Haha! Nej, men det ser nog ut så, svarade jag! :)


Hur som helst var det en glad unge som ville åka! Men först visning av en fjäril som låg i fönstret på andra våningen!


Sedan snabbt iväg! My var, enligt egen utsago, lite "blyg" för fjärilen... :)


Och här kommer en bild till mamman och pappan så att ni ser att vi är framme på förskolan! Hanna är så fin med My och var nog en bättre extramamma än mig idag! Väldigt mycket piggare också!


Hon kom t o m ihåg att ta på mockasinerna! Och att lämna nycklarna! Kramar och pussar fick vi också innan hon kastade sig in i barnhögen för att kramas och visa hur fin tröja hon hade! Gula gruppen skulle måla stenar när vi åkte så jag undrar hur länge den där tröjan ser ut så där... Men det är ju som tur är inte mitt problem. Tvättmaskiner är till för att gå!

Nu ska jag samla ihop mig, ta en dusch och börja dagens arbete. Det blir nog lite roliga uppgifter som inköp av kostym idag. Känner att jag behöver varva arbetsdagarna med något lustfyllt - shopping!

Ha en fin dag alla!