Shoppingdag!

Ja, det blev en rejäl runda på stan även om vi inte direkt stressade (vilket jag ju brukar göra i vanliga fall!)! Men även om man strosar hinnar man med en hel del! Allt från inredning och kläder till tidningar och skor! Jo, det blev några påsar och det är högst tillfredställande! Jag vågade t o m ha mina nya skor idag och de är supersköna! Tack för tipset Emilia! :)


Här är också den unga damen själv i "Dagens outfit"! Fiiiiiin!


Mättnaden efter den enorma frukosten satt i länge men efter några timmar blev det ett behövligt stopp på "Fröken Olssons kafé"!


Kaffe och äppelkaka med mycket vaniljsås... :)


Soligt både ute och inne när man får vara tillsammans!


Jag plågar mina stackars barn med fotografering hela tiden men det är bara för att ni är så fina! :) Gott var det i alla fall och sedan fortsatte shoppingen! Oskar var ute efter en ny mössa men hittade inte riktigt det han ville ha...


För de här två hade kanske lite väl mycket öronlappar? Haha! Nej, det blev inget mössköp men en del annat. Jag hittade den perfekta T-shirten men den blev heller ingen favorit:


Han kunde väl ha haft den i helgen? Haha!

Nu vilar vi en kort stund och laddar om för kvällens middag och föreställning! Ska bli kul! Jag har sett tidigare uppsättningar av R.E.A. och jag hoppas den här också håller måttet! Vi får se! :) Ha en bra lördagkväll!