Oh my God 3...

Det blir mindre och mindre glädje bakom de storslagna rubrikerna! Ja, jag saknar säkert tålamod men nu har jag äntligen haft tid att plocka fram min nyinköpta dator för att installera alla programvaror, få tillgång till internetbanken, konfigurera nätverket, installera skrivare...


Se där! En bild! Det beyder att jag lyckats installera Photoshop! Haha!

Och bara för att man har en bärbar dator vill man ju inte ranta runt och koppla in skrivaren medelst en sladd. Nej, man vill utnyttja det trådlösa nätverket och skriva ut var man än befinner sig. Jag vill också ha tillgång till mina andra datorer här hemma och nu har jag just fått Windows 7. Jag som bara haft XP i alla tider... Konfigurationen ser alltså helt annorlunda ut. Medan utvecklingen går framåt i en rasande fart käns det som om jag själv bara backar... Inte är det svin-enkelt att vara människa idag! Och jag som var trött och hade ont i skallen redan innan...

Det värsta är väl att jag har massor med saker som jag bara måste göra men om jag inte tar tag i det här så kommer datorn att ligga i en låda länge och där gör den väl knappast någon människa glad! Men, men, allt verkar komma igång och jag gillar verkligen själva burken. Alltid något! :) Så riktigt lika arg som jag låter är jag kanske inte... Ser fram emot en lite lugnare kväll! Med jobb men kanske utan tekniska installationer! :)
#1 - - Majbritt Söderberg:

Ååååå...vad du impar på alla plan....själv har jag gått upp i varv, varit stressad och galen bara för att jag inte fått ordning på Skype (ljudet) och nu måste nog burken ändå in på akuten :(((