Oh my God 2!

167 unika besökare igår! Ni är helt fantastiska! Nog förstår jag att mina glädjetjut på Facebook gjorde sitt till men det är kul att se att man är läst när man har något roligt att berätta!

Mindre roligt är väl att "sata-telefonen" slagit av och inte alls ringt... Grrrrr.... Nu är det inget stort problem just idag men min planering för dagen blir lite förskjuten och det gillar jag inte! Måste förbereda ett besök hos en pensionärsförening imorrn till lunch och sedan repar vi i två dagar + kväll så jag har redan häcken full! Hade tänkt göra klart lite ekonomiska förehavanden från helgen och det måste bli i eftermiddag. Nu ska jag, glädjande nog, åka och klippa mig om en stund! Så otroligt skönt!

Ja, jag är ju korthårig och är vid första anblicken kanske inte särskilt långhårig men är man korthårig så vill man vara korthårig och det blir så otroligt mycket enklare att hantera - särskilt när man spelar och slänger på sig både peruker och hattar! Sedan kryper det också fram grå ränder i botten... Var kommer de ifrån?

Har fått redovisning från Robertsfors där vi ju chansade och spelade för dörren men mycket glädjande fick ihop precis så mycket som vi hade önskat! D v s lika mycket som om vi skulle ha sålt föreställningen! Sköööönt! Men jag vet ju att de är duktiga på att marknadsföra sina arrangemang så vi var inte jätteoroliga! Bra jobbat säger vi och tackar för en trevlig kväll!


Glömde visa resultatet av min korta shopping igår! Det blev i alla fall ett snyggt halsband! Passar bra till mitt kornblå linne! :)

Återkommer lite senare med nya inlägg! Nu måste jag slänga mig i duschen om det här ska bli bra! Njut av dagen alla glada! Vädret gör det ju inte lättare men håll ut! Snart kommer snön...
#1 - - Nina Linder:

Hmmm...