Godmorgon världen!

Ny dag, nya möjligheter, nya utsikter! Trött som attan eftersom det är svårt att somna om när man släppt ut katten i den här kylan men jag är upp och om en timme går taxin! Längtar både efter att vara ledig, att resa bort och se något annat men framför allt efter att träffa barnen! Emilia har vi ju inte fått krama sedan i somras och det ska bli så gött att få rå om dem båda i helgen! Jo, vi bjöd ju också ner Oskar till Göteborg så han ansluter ikväll! Är inte det det allra bästa, så säg?

Och grannarna sköter katterna och huset så det enda jag behöver göra nu är att duscha och gå igenom handväskan så att jag inte har några vassa prylar med mig... Jo jag har fått skämmas på Falmark jag också! Haha! Men nu är det rätt länge sedan. Väljer också att inte åka i stövlarna eftersom det alltid blir avklädning p g a alla spännen. Så! Då borde det mesta vara ordnat! Det som är glömt är glömt!

Ha en bra dag alla så återkommer jag senare från Götet! :)