Främmen!

När jag hade suttit och degat en stund och till slut kände mig tvingad att börja ta tag i något så ringde som tur var bästa syrran och ville komma och hälsa på! Trevligt! Alltså slapp jag städa och göra annat tråkigt... :) Nu ville hon fara ut och springa så jag och My passade på att pyssla lite utomhus under tiden!


Vi bar bort lite frusna blommor och krattade! Hon visade rätta handlag direkt! Sedan blev ju lövhögen rätt rolig att hoppa i också... :)


Vi hittade en vattenpöl på släpen där det frusit is! Det måste man ju bara få känna på!


Vi hann också leka tittut under skärmtaket!


Och bästa kompisen "Råttan" fick åka i sittvagnen som vi fått av grannarnas flickor!

En riktigt trevlig eftermiddag eftersom de också stannade på middag! Någon teater blev det inte för min del men man kan ju inte hinna allt! Nu har jag satt igång med köttsoppan som får bli morgondagens skaffning. Men egentligen vill jag inte göra någonting alls. Jag är bara trött idag. Och hur jag ska uppanamma (är det ett ord?) någon energi till att skriva vet jag inte. Det får kanske vänta tills imorrn! Både det och biltvätten! Nu kanske jag istället ska vila mig i form en stund! :) Tjolahopp!