Äntligen?

Har fått besked om att jag nu, idag, om en stund, denna fredag får hämta min iPhone 4s! Ja, jag borde väl vara superlycklig eftersom jag aldrig ägt en sådan telefon men jag vet ju heller inte vad jag har längtat efter så jag sparar lyckokänslorna till lite senare!


Så här ska den nya alltså se ut. Inte för att jag kan se någon skillnad... haha!

Det enda jag egentligen förväntar mig är att kunna använda internet överallt, utan att betala något extra för uppkoppling, och att jag får en telefon som inte slår av sig själv fyra gånger/dag! Så ni förstår ju att jag med all sannolikhet kommer att bli väldigt nöjd! :)

Annars är det bra! Sov läääänge och njuter av att fortfarande sitta i nattskjortan! En kortare kris uppstod imorse när jag trodde att kaffet var slut men problemet är löst då jag hittade ett extra paket i förrådet! Sådana saker kan förstöra en ledig dag och det är just vad jag har idag! Jag behöver inte tänka på ett smack! Eller kanske lite. Jag och Åsa ska ju jobba igen imorrn så jag måste tänka över mina egna inslag men det är också allt.

Nej, mera kaffe och hämtning av telefon!