Positiv tvåa!

Föreställning nummer två kan vara en vansklig tillställning. Inte sällan är man seg och trött efter många dagars arbete och en premiär-urladdning! Men idag var det nästan tvärt om! Åtminstone för mig! Därför känner jag mig oerhört nöjd med dagens show! 

Eftermiddagsföreställningar kan ibland också vara lite mer stillsamma men idag hade vi en stor och härlig publik i den fullsatta salongen som verkligen var med på noterna! Kuuuul! :) Jag tror att jag personligen hade mer premiär idag än igår då jag var helt förbi av trötthet. Nu var det bara att ge järnet och njuta av att stå på scenen! Det är fantastiskt roligt och jag trivs verkligen! Tack alla glada som kom!


Vi var i alla fall laddade till tänderna och här ser ni mina kamrater i en fin bild framför toalettdörren... Haha! Ibland hinner jag inte välja snygga bakgrunder... Det är tur att Åsa och Kågis glittrar! :)


Efteråt blev det kramar och jag fick vara med och njuta av Åsas blommor! Fina!

Det var inte bara föreställningen som gjorde mig glad idag. Jag hade också besök av både maken och sonen med kompisar! Så kul att ni kom och tittade! Det förstärkte nog min premiärkänsla - man vill gärna ha några nära vänner i publiken! Och innan vi spelade ringde Emilia så jag har fått ha kontakt med hela familjen idag! Happy!


Här ser ni sonen och hans kompisar som tog bussen från Luleå för att komma och hälsa på! Josefin och Emilia kommer ursprungligen från Vilhelmina och är kusiner till Oskars kusiner... Ja, det blev kanske krångligt men de är båda syskonbarn till min
f d svägerska och alltså kusiner till mina brorsbarn! Studentkompisen Adam hängde naturligtvis också med! Kul att ni kom! (Och när det gäller att välja bakgrunder så ser det här ut som om Josefin har fått en krona...)


Och jag hann också presentera Oskar och Marita för varandra! Två så underbara människor måste ju få träffas! :)

Nu är jag dock hemma igen och det är hur härligt som helst! Borta bra men hemma bäst! Har fått äta middag och umgås med maken som jag nog ska förhöra lite längre fram. Han är min bästa kritiker och jag vill ju gärna putsa lite på föreställningen innan den ska upp i Skellefteå! Det som kanske var lite ojämt måste jämnas till och piffas upp! Full fart framåt men först ett par dagars ren och skär vila! Nice!

Stort Tack till alla som jobbat så bra i Piteå!