Mors Dag!

Vaknade och insåg snabbt att jag har jättemycket att göra hela juni månad innan det blir semester! Huga! Det kan också bero på att jag ska vara ledig en vecka "mitt i" tillsammans med maken som får tidig semester i år. Och när jag väl hade vaknat och börjat planera vad jag skulle börja med så var det lika bra att stiga upp.

Och tro det eller ej, men på köksbordet fanns det smarriga mackor, nykokta ägg och kaffe! Tack till den omtänksamme maken! Nu har jag också öppnat paketet från Emilia och det var ett riktigt "mys-kit"!


Peeling, bodybutter och duschcrème. Då vet jag vad jag ska göra idag! Fast bäst av allt var nästan kortet...:) Tack gumman! Älskar dig också!

Nu har jag ringt min egen mamma, fått en fin morgonhälsning från My och ska ge mig ut för att klippa gräset. Jo, när man har Mors Dag får man väl välja själv vad man vill göra? Det är som mannen till ragatan som satt under bordet när grannen kom in: "Är man herre i sitt hus så sitter man var man vill..." Haha!

Och i trädgården satt det en ny "fågel" i pilen!


Den här arten lär man dock inte hitta i fågelböckerna...

Till alla mammor: Ha en underbar dag och gör bara det ni själva vill!