Lovely morning!

Vaknade fyra gånger i natt men lyckades somna om så jag känner mig hyfsat utvilad. Det bästa med att vakna idag var det det underbara ljud som nådde mina öron! Jag hade gärna legat kvar och bara njutit men insikten om att "utsikten" skulle vara bättre fick mig att stiga upp! Och det var det värt! :)


Oskar kom nämligen hem sent igår kväll och började i vanlig ordning morgonen med att ta fram gitarren! Jag njuter så kollossalt! Det enda som slår denna morgon är när ljudet kompletteras av prat och skratt från en tjej som nu är i Göteborg... Men i sommar ska vi vara samlade allihopa och det ska bli härligt! Jag älskar min familj!

Tillsammans med två av kusinerna ska Oskar också spela i kyrkan på Malins bröllop och det kan vara så att mamman tycker att det är det vackraste av allt men jag ska försöka skärpa mig och se helheten! :) Nej, nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta gräsklippningen och annat som ska göras här ute! Skönt med en ledig dag när man kan välja själv vad man vill göra!