Ljuvlig kväll!

Det blev en bra avslutning på dagen! Hämtade My på Dagis och hon sprang för att möta mig med kramar! Man blir så glad! En helt ljuvlig unge! Sedan åkte vi hem till dem och stekte pannkaka och åt massor med sylt! Man får väl skämma bort dem lite när man är moster, eller hur?


Vi hann mysa och titta lite på en japansk film som hon verkligen gillar!


Det blev också ett kvällsbad och här är hon igång... "Vilda Hilda"!

Men det blev värre...


Hur blöt tror ni jag blev här då? Haha!

Jag fick också present idag av käraste syster som köper saker hela tiden! Hon skämmer bort oss alla och förstår inte att vi gärna hjälper till i alla fall! Men det ÄR ju kul med presenter och ringen var jättefin! Tack!


Present från butiken "Fröken Söt"! Och den andra söta fröken hade ritat!

Fick också en rolig bild från helgens 70-årskalas där jag fick en riktig bamsekram!


Emma och kocken Ian Bridges! Hur snygga som helst!

Nej, måste jag skärpa mig. Har varit ute på en långpromenad och det var helt underbart ute! Nu ska jag vara lite seriös och skriva ut lite material och betala räkningar... Man kan ju inte bara ha roligt här i livet!