Jag är klar!

Jag gillar att vara förberedd i tid. När vi åkt på jobb ibland (och jag inte har kört) så plockar jag gärna ihop mina saker och sitter klar med allt i knäet trots att det återstår ett par mil... Nu har jag dammsugit, städat, dukat och förberett all mat inför kvällens middag och det återstår fortfarande någon timme innan de kommer. Inget ovanligt. Man kan däremot bli lite "övervänt"...


Ni ser ju... klart!

Hur som helst dök mina gamla arbetskamaret upp ganska snart och det var otroligt trevligt att träffas! Maten verkade falla alla i smaken och vi hade mycket att prata om! Det är ju så med vissa människor att även om man inte ses ofta så känns det som om det bara vore igår. Snabbt är man tillbaka i den tidigare jargongen igen! Kul!


Gunnel och Chrissie!


Helena!

Kul att ni kom och tack för alla glada skratt, den fina blomman och en trevlig kväll! Nu är det dags för sängen!