Vad blev det idag då?

Nja, inte mycket... Lite jobb, lite vila, lite städning, lite jobb, lite tvätt, lite handling, lite matlagning och så var den dagen slut. Jag kan inte säga att jag känner mig särskilt tillfreds med någonting alls. Ja, storstädning av badrummet var ju inte helt fel men resten blev mest en massa tjoller.

Nu ska jag ge mig ut på en promenad så att jag kan känna mig nöjd över det i alla fall! Det blir nog en lugnare tur eftersom jag inte känner mig hundra frisk. Ont i halsen, huvudet och kroppen men inte alls i paritet med maken som ju är dödssjuk (enligt honom själv) i en annan form av förkylning.

Men han är också rätt så rastlös och faktiskt ledig den här veckan så jag har varit och köpt färg och just nu målar han i tvättstugan. Han gillar att ha något projekt igång (trots att han är dödssjuk). Och jag har tur som har en rastlös man!

Återkommer!