Gooodelimöööörning!

Fast jag är inte lika pigg som det låter. Förkyyyyyyyld och ont i kroppen. Jag kanske motvilligt måste erkänna att det tar på krafterna att shoppa! Haha!

I eftermiddag blir det kalas för svärmor som fyller 80-år och det ska bli riktigt trevligt! Vi har tidigare lagat middagar och serverat alla gäster när det varit kalas för våra föräldrar men nu har de börjat bjuda på Aurum allihopa och det är faktiskt hur smart som helst. Ingen behöver stå vid spisen och ingen behöver städa och förbereda. De bli också så mycket mer avslappnade och kan ägna dagen åt att njuta av att träffa alla syskon, barn och gäster. Det enda jag har gjort är ett sångblad med lite roliga bilder på födelsedagsbarnet. Man måste ju sjunga när det är kalas! :)


Söta svärmor Sonja ute på bron med hunden Zina!

Solen skiner och jag borde samla ihop mig och gå ut men jag känner mig rätt seg. Ska duscha så får vi se hur jag mår. Håller tummarna för att läget i världen går åt rätt håll, att jag lyckas pricka sju rätt på travet och att någon annan lyckas pricka Khadaffi och hans son - fast egentligen vill jag ju att de ska dömas för brott mot de mänskliga rättigheterna och få ett lååångt straff! Man kan fundera var alla diktatorer kommer ifrån? Finns det någon utbildning? Jaja, när man hör och ser dem tror man inte att de finns på riktigt men tyvärr är det så. Oskyldiga dör varje minut. Till attack världen!

#1 - - Ola T:

Hoppas att ni får och fick det trevligt. Och att ni knäckte Linköping inför deras match i morgon. För ni mötte väl hockeyspelarna?

#2 - - Monica:

Vi har haft det superbra! Och Linköpingspelarna fick lite psykningar men Ulfs pappa är så supersocial att han gick fram till "Säcken" och pratade och önskade lycka till... Vi skojade om att han var kappvändare och att det inte var mycket att bry sig om... "Säcken" skrattade i alla fall men det gör han knappast imorrn. Eller?