Vilken dag!!!

En så otroligt fin dag! Hur kul som helst med detta magiska väder när alla ungdomar tog studenten! Två av barnens kusiner stod på tur idag och maken åkte dit för att ta ett par bilder utanför kyrkan. Själv hade jag jobbmöten och hann tyvärr aldrig dit.


Ulf systers son Emil!


Och brorsans flicka Rebecka!

Grattis till er båda och stort lycka till i livet med allt ni tar er för! Malin och Martin åkte till Boden för att vara med på hans lillasysters studentfirande och den här bilden fick jag imorse där My spatserar i värmen i sin nya klänning.


Hur fin som helst! Och snart är det hennes tur! Åren går så otroligt fort! Det märkliga med den här bilden var också att de lyckades få med Saaben i bakgrunden... "Orka!"

Efter ett givande möte med Bilfrakt.se om en (eller två) nya filmidéer samlade jag ihop både mig och mina tankar och åkte ut till bästa Karin i hennes stuga. Det är så roligt när någon ringer och vill träffas och man dessutom kan! Det var också hur fint som helst vid havet denna underbara dag!


Vilken utsikt!


Och vilken fiiiin stuga! Det var så där fräscht och trivsamt och vackert att man bara ville flytta in men jag antar att det är att gå för långt när man bara blir utbjuden en eftermiddag... haha! Jag kommer med all säkerhet att åka dit igen, nu när jag också hittar!


Karin bjöd på smoothies, kaffe, kakor och framför allt drickbart vatten! Så gott! Jag fick t o m med mig ett par dunkar hem och det tackar vi för!


Sedan satte vi oss längst ut på udden mitt emot stugan och surrade och tittade på havet! Ett par sjöfåglar och någon enstaka båt passerade och det var så där somrigt och ljuvligt som det bara kan vara vid havet där luften är hög och så skön att andas! Det här kommer jag att må gott på länge! Tack för att du ringde Karin och för en supertrevlig eftermiddag! Och kom ihåg mitt mantra: Prata lågt och skratta högt! Haha!
#1 - - Ola T:

Fantastiskt! Det skulle inte vara dumt med en stuga vid havet nu. Inte någon gång förresten.