Borde ha gjort...

Kom just hem från en shoppingrunda på ICA (detta eviga vatteninköp) och tänkte att jag skulle vara lite duktig ikväll. Jag ser ju att det är tusen saker som borde åtgärdas både inne och ute men när jag väl packat upp varorna och plockat ur diskmaskinen så blev det pyspunka och jag tror inte att det blir just något mer den här kvällen!

Jag borde ha:
- Tvättat bilen
- Kört lite ogrässpray på plattorna
- Klippt gräset (igen)
- Rensat upp rabatterna på framsidan (som jag inte rört sedan ifjol!)
- Dammsugit (jämt)
- Vikit tvätten
- Tvättat ännu en maskin
- Skurat badrummet
- Promenerat
- Renskrivit mina anteckningar
- Gjort ett körschema för det kommande eventet...

Men jag ids inte nu... Tur att det kommer en ny dag imorrn!


Nu sätter jag mig nog i soffan med en skål körsbär som jag köpte. Hoppas jag orkar spotta ut kärnorna! Haha! Ja, nu hör jag att Zlatan gör mål så då är det i alla fall någon som har skött sig ikväll!

Hörs imorrn!

#1 - - Ola T:

Och så har han gjort ytterligare två! Jisses vad aktiv du är. Gör inget alls om du tar lugnt i värmeböljan.

#2 - - Maria:

Tänk inte på allt du inte gjort, tänk på det du gjort! Tycker ni ska börja hämta vatten i Bonnstan..gott! Slindvatten!

#3 - - Martin:

Det är för lite teknik-inköp i den där listan!