Trästock!


Äntligen blev det dags för ett besök på Trästock - denna härliga musikfestival! Folk kommer och går olika tider under dagen, njuter, träffas och trivs!


Började med Jasmine Kara. Superbra! Vilket klös i rösten hon har den här tjejen!


Jag gillar också bandet med mycket blås! Hur varmt som helst på scenen när solen låg på men hon gav järnet i alla fall. Det hade hon nog också gjort innan med tanke på hur vältrimmad hon var!


I gräset efteråt hittade jag Maja, Adam, Oskar och Magda! Kul att man faktiskt kan gå på samma ställe!


Sedan mötte jag upp käraste syster som kom med sin mans båda systrar Fanny och Hanna. Vi kallar oss numera för "Ugglorna"! :)


Och när Annika Norlin i "Säkert" äntrade scenen var vi laddade till tänderna!


Strålande konsert! Jag har inte lyssnat så mycket på henne tidigare men blev väldigt imponerad! Välskrivna, roliga texter och bra drag!


Kul att Skelleftesonen Henrik Oja både spelar gitarr, skriver låtar och producerar!


Mycket mer publik på hennes konsert och hög stämning. Väldigt bra!

   
Men sura miner kan uppstå ändå... Varför? Jo, kolla in den långe mannen på bilden till höger som kompletterat sin irriterande längd med en hatt! Får man ens tänka den tanken i ett publikhav?


Vidare mot det matnyttiga! Jag åt grillad fläskfilé i bröd som var riktigt bra! Lite kladdigt men gott! Händerna luktade i och för sig chilibearnaise hela kvällen men det får man ta...


Ingen festival utan godisremmar! Min rem var förresten mycket kortare än de andras och tog slut jättesnabbt! Märkligt...


Och varför inte second hand-shopping? Här ser ni hur Malin får något vilt i blicken och kastar sig över ett par söta skor som tyvärr var i storlek 35...


Jag ville gärna att någon skulle gå bakom tältet och prova skorna... Men icket!


Fanny testade naturligtvis offentligt och så här ser man ju alltid ut när man provar skor... Haha! Hur som helst var hon den enda som kunde ha dem och vi tyckte att hon blev så fin att hon fick skorna i present! Sött ska sött ha!


Syster köpte ett märke där de står att hon är tillverkad i Tallin 1973... Typ! Det matchade i alla fall naglarna och det var ju huvudsaken! :)


Sedan gav jag upp för idag. Lite trött i ögat men väldigt nöjd med kvällen! Imorrn ska jag dit igen! Sov gott alla glada människor!