Omväxling?

Ombyte förnöjer sägs det ju men inte fanken hade jag tänkt att gårdagens sovmorgon skulle bytas ut till en dag när jag slog upp mina ljusblå redan 04.00... Åhhh! Efter ett par timmars snurrande och läsande gav jag upp och sitter alltså här istället! Har hunnit betala fakturor på företaget, stoppat i en tvättmaskin, druckit tre koppar kaffe och klockan är bara sju... Nu undrar jag bara hur trött jag ska bli senare idag.

Men jag har ju semester så jag får väl lägga mig igen - i solstolen kanske! Maken är ledig idag och det blir väl lite softande gissar jag. Ska också ta upp lite kött ur frysen och förbereda en grillmiddag. En promenad får det nog också bli eftersom jag skippade den igår till förmån för mackor i TV-soffan. Kanske inte helt likvärdigt ur träningssynpunkt, men gott...


Åjo, man får i alla fall vara glad att det inte är vinter...

Återkommer när jag har något mer vettigt att kläcka ur mig!