Jag hann!

Ja, det blev både skottning och promenad i morse! Så skönt! Vackert som stryk ute och massor med människor som hade tinat fram i grannskapet. Jag tror att alla längtar efter soliga vårdagar utan nederbörd!


Ja, här var det väl mer snö än sol men ni fattar...

Maken har ju också skottat taket vilket gör att det blivit stora högar närmast huset. Våra "gångar" har därför blivit lite krokiga. Men det var rätt kul att skotta i kringelikrokar... Bara det inte behöver bli så ofta! Hör du det nu nederbördsgubben! Det räcker nu!


Tur att solen kommer att smälta snön närmast huset först.

Sedan hann jag alltså en skön promenad samt en tur på ICA för att handla lite mat. Snabb dusch och sedan precis när jag skulle åka iväg började det ringa flera stycken med frågor om biljetter. Just då hade mitt virusprogram startat en scanning av datorn och den blev superseg. Det gick inte heller att stänga ned eller starta om... grrrr och jag blev en halvtimme sen och inte på nåt jättebra humör. Men det gick över och jag hann ju allt jag skulle. Mest arg var jag väl på mig själv. Jag måste lära mig att svara: "Nej, jag hinner inte just nu" istället för "Javisst!" så snart någon ber om hjälp.

Nåja, det blev två kanonbra föreställningar i alla fall och stående ovationer ikväll igen! Kul! Man blir verkligen rörd över uppskattningen! Vilken publik vi har! Och jag fick jättejättefina blommor av Lärkeryds som var där! Tack, tack, tack! Jag älskar blommor och de står nu mitt på köksbordet! :) Jag njuter! Nu ska jag surra lite med Åsa som sover över och sedan blir det sängen!
#1 - - Ola T:

Hörs mina applåder från norra Afrika?

#2 - - Monica:

Jaaaaaaaaaaa! Tack! :)