Hemma!

Idag var jag verkligen upp med tuppen! Hade ställt väckningen på 04.45 och även beställt väckning på hotellet för att vara på den säkra sidan men jag vaknade faktiskt vid första "tuppskriket". Ja, jag har ställt den på Rooster Alarm vilket är det högsta jag har hittat! Och det behövs!

Hotellet hade också gjort i ordning en liten frukostpåse med mackor, juice och frukt som jag fick knapra på när jag åkte Taxi ut till Landvetter. Jag hade ju kunnat gå till Centralstationen men den där tiden på morgonen vill man inte ge sig ut på några promenader. Det är dessutom så sabla halkigt i Göteborg att det är förenat med livsfara att ha bråttom på "isgläggan". 

Snabba turer på flyget och kort väntan mellan planen gjorde att jag landade i Skellefteå 09.25 och jag måste medge att det var rätt skönt att titta ut genom fönstret och se hemmatrakterna!


Inte så vackert kanske men välbekant!

Kom hem och drack ett antal baljor kaffe. Det man får på planet är ett märkligt substitut. Sedan sov jag en stund och nu har jag jobbat undan en massa praktiskt fix på eftermiddagen. Återstår bara en utsåld föreställning som ska spelas innan dagen tar slut men jag känner mig riktigt peppad! Nordanå, here I come!

Och förresten hade jag rekordmånga besökare på bloggen i förrgår! 125 st! Otroligt kul att det är så många som läser! Tack ska ni ha!

#1 - - Ola T:

Det är du väl värd. Och föreställningen i kväll gick ju tydligen bra. Förstås.