Godmorgon!

Ställde väckaren och hörde den också! Detta bådar gott! Ibland har jag ju varit så trött på morgonen att väckningen gått en hel timme utan att jag reagerat...haha! Nu har vi också ätit frukost där vi avnjutit svägerskans hemgjorda Müsli. Jättegod! Tack Berith! Alla dina hemgjorda godsaker var för övrigt också hur smaskiga som helst!

Glädjande att kika in i vardagsrummet och se att granen är borta. Det blev mycket gjort igår och det är skönt att börja stöka bort julen. Mysigt att ta fram men nu känns det mest dammigt. Jag längtar efter vår och tulpaner! I övrigt så vet jag inte vad det blir idag. Ska fortsätta att rensa upp i kvittoträsket för att börja kontera. Hoppas att jag fortfarande har nån sorts ordning. Sedan blir det väl byte av sängkläder och lite mer tvätt. Nu behöver det fräschas upp lite! Kanske ska jag också stryka lite och rensa i garderoben... Ja, jag sa kanske!


Om det inte vore för att jag just nu har så mycket färska blommor just nu skulle jag köpt ett helt fång av dessa! :)
Love them!
#1 - - Ola T:

Fixar du all bokföring själv? Duktigt! Sådant tar ju tid och det tycks du inte ha alltför gott om alla gånger.

#2 - - Monica:

Nja, inte riktigt. Jag gör det mesta men lämnar in för momsen var tredje månad. Det är lagom duktigt!