Fredagkväll

Föreställningen gick som ett hejsan och nu är jag hemma igen till the och jättegoda mackor som maken har servat mig med! Min kära kamrat Åsa åkte vidare på tjejfest och som den goda mor jag är har jag tänkt hämta henne på stan - om hon nu inte tänkt vara ute halva natten... Tycker hur som helst att det är väldigt mysigt att ha henne inneboende här på helgerna!

Imorrn lär det dock inte bli särskilt mycket aktivitet. Ska försöka hinna med en promenad och sedan har vi ju två föreställningar att spela. Det blir inte mycket tid över på helgerna när man är borta från ett på dagen till tio på kvällen. Tur att jag hann dammsuga idag så att det ser OK ut här hemma.

Usch, vilket tråkigt inlägg det här blev... Jag fick synpunkter tidigare om att jag lever ett glamouröst liv och jag vet inte riktigt om det stämmer... Ni ser ju själva hur urtråkig jag är! Haha!

Nu ska jag slänga mig i TV-soffan och inte göra nånting! Sov gott! :)
#1 - - Ola T:

Långa arbetsdagar du har på helgerna. Verkligen. Men vad gör egentligen det när man samtidigt har väldigt kul. Fast du borde lära Ulf hur dammsugaren fungerar...

#2 - - m.s:

Visst har ni långa arbetstider på helgerna, men tänk de som sitter i kassan på din butik? eller som jag som jobbar i vården. Tio timmars skift på helgen är det varje dag..året runt..och det är ingen som applåderasr åt oss. Men jag har själv valt och tycker jag gör ett fantastiskt jobb, men slitigt.

#3 - - Monica:

Ja, långa arbetstider är jag ju som sagt inte ensam om. Jag är fullt medveten om att de finns andra som har det värre än mig men det är väl för- och nackdelar med alla jobb. Jag är imponerad av alla som jobbar inom vården och tycker också att ni gör ett fantastiskt jobb!