Återkomsten!

Ja, jag har ju bara varit borta sedan tisdagmorgon men jag hade verkligen sug efter att spela revy ikväll! Härligt att vara "back in town"! Det tror jag vi tyckte allihopa för det blev en superhärlig föreställning med lite spontana infall, skratt och annat "bladder" utanför ramarna!

Stående ovationer igen vilket kanske beror på att folk vill tacka oss extra nu då det är sista gången. Eller så kanske de bara tycker att det är bra... Fullsatt och festligt var det i alla fall och imorrn släpper vi extraföreställningar eftersom det nästan är utsålt hela vägen. Jätteroligt!

Skönt att komma hem också till hemmet ikväll och få rostat bröd med ägg och kaviar! Gott! Killarna stannade kvar och partajade tillsammans med TV4 som besökte oss ikväll. Själv var jag ganska nöjd med att åka hem. Det känns i kroppen att det har varit en fixarvecka. Och vi får se i vilken form killarna är imorrn. När jag åkte kunde jag ana att de var lite "kluvna"... Eller vad säger ni om bilden som mötte mig i logen?


Haha! Lofgren har ju alltid haft huvudet på skaft... Eller??

Sov gott alla!
#1 - - Mariana:

Hej Monica!



Tack för en fantastisk revy. Jag och min vän Jessica skrattade nästan ihjäl oss:)

Den var fantastisk från första början till slutet.

Härligt jobbat..

Kraaam

#2 - - Monica:

Tack Mariana! Ni var en helt otrolig publik! Kraaaaaaaaaaaaam tillbaka!